2007-09-07

英文每周會話

1. Have you already met? Yes, we have met before.
你們已經見過面了嗎?是的,我們以前就見過面了。

2. Have you already been introduced?
你們互相介紹過了嗎?

3. I'd like you to meet Mike. I have known him for 5 years.
我想讓你見見麥克。我和他認識已經5年了。

4. I want to introduce my friend, Nelson.
我想為你介紹我的朋友尼爾森。

5. I would like you to meet Kiki, an old friend of mine.
我想讓你見見我的一位老朋友琪琪。

No comments: